Amer Sports: muutoksia tulosperusteiseen osakeohjelmaan

20.12.2013 klo 9.30

Amer Sports Oyj:n hallitus on päättänyt tehdä yhtiön avainhenkilöiden tulosperusteiseen osakeohjelmaan 2013-2015 seuraavat muutokset:

• järjestelmään kuuluvien työntekijöiden määrä on nostettu noin 80 henkilöstä 200:een, ja

• järjestelmän perustella maksettavien nettopalkkioiden määrä on nostettu enintään 1 200 000 Amer Sports Oyj:n osakkeesta enintään 1 400 000:een.

Tulosperusteinen osakeohjelma hyväksyttiin 14.12.2012. Ohjelman muut ehdot säilyvät ennallaan.

Muutokset liittyvät yhtiön siirretyn pitkän aikavälin rahapalkkio-ohjelman 2011-2013 päättymiseen 31.12.2013.

Heli Harri, viestintäpäällikkö, puh. (09) 7257 8306, heli.harri@amersports.com

Amer Sports (www.amersports.com) on urheilualan yhtiö, jonka kansainvälisesti tunnettuja tuotemerkkejä ovat Salomon, Wilson, Atomic, Arc’teryx, Mavic, Suunto ja Precor. Amer Sports tarjoaa teknisesti edistyksellisiä urheiluvälineitä, jalkineita ja asusteita, jotka parantavat urheilusuoritusta ja lisäävät urheilusta ja ulkoilusta saatavaa nautintoa. Yrityksen toimintaa tasapainottavat monipuolinen laji- ja tuotevalikoima sekä läsnäolo kaikilla tärkeillä markkinoilla. Amer Sportsin osakkeet on listattu NASDAQ OMX Helsingissä (AMEAS).