Amer Sports Oyj: Omien osakkeiden luovutus 8.3.2013

8.3.2013 klo 13.45

Amer Sports Oyj:n hallituksen päätöksen perusteella yhteensä 182 874 yhtiön osaketta on siirretty yhtiön Tulosperusteinen osakeohjelma 2010 ja Rajoitettu osakeohjelma 2010 -kannustinjärjestelmien piiriin kuuluville henkilöille. Osakkeet siirrettiin Amer Sports Oyj:n omistamista osakkeista.

Osakelaji: AMEAS
Osakemäärä: 182 874
Hinta/osake: vastikkeeton

Amer Sports Oyj:n hallussa olevien omien osakkeiden määrä on nyt 545 979 kpl ja Amer Sports International Oy:n 12 125.

Viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja Päivi Antola, puh. (09) 7257 8233

Amer Sports (www.amersports.com) on urheilualan yhtiö, jonka kansainvälisesti tunnettuja tuotemerkkejä ovat Salomon, Wilson, Atomic, Arc’teryx, Mavic, Suunto ja Precor. Amer Sports tarjoaa teknisesti edistyksellisiä urheiluvälineitä, jalkineita ja asusteita, jotka parantavat urheilusuoritusta ja lisäävät urheilusta ja ulkoilusta saatavaa nautintoa. Yrityksen toimintaa tasapainottavat monipuolinen laji- ja tuotevalikoima sekä läsnäolo kaikilla tärkeillä markkinoilla. Amer Sportsin osakkeet on listattu NASDAQ OMX Helsingissä.