Amer Sportsin toisen neljänneksen tulos julkistetaan 25.7.2013

PÖRSSI-ILMOITUS
11.7.2013 klo 10.00
Amer Sports Oyj:n vuoden 2013 toisen neljänneksen tulos julkistetaan torstaina 25.7. noin klo 13.00. Englanninkielinen puhelinkonferenssi sijoittajille ja analyytikoille pidetään samana päivänä klo 15.00 alkaen. Konferenssiin voi osallistua soittamalla numeroon (09) 6937 9590, tunnuskoodi 5133669. Puhelinkonferenssia voi myös seurata suorana lähetyksenä internetissä osoitteessa www.amersports.com.
Tallenne konferenssista on kuultavissa ja auki kirjoitettu teksti ladattavissa myöhemmin samassa www-osoitteessa. Tallenteen numero on (09) 2310 1650 ja koodi 5133669#.
Maarit Mikkonen, viestintäpäällikkö, puh. (09) 7257 8306, maarit.mikkonen@amersports.com
Amer Sports (www.amersports.com) on urheilualan yhtiö, jonka kansainvälisesti tunnettuja tuotemerkkejä ovat Salomon, Wilson, Atomic, Arc’teryx, Mavic, Suunto ja Precor. Amer Sports tarjoaa teknisesti edistyksellisiä urheiluvälineitä, jalkineita ja asusteita, jotka parantavat urheilusuoritusta ja lisäävät urheilusta ja ulkoilusta saatavaa nautintoa. Yrityksen toimintaa tasapainottavat monipuolinen laji- ja tuotevalikoima sekä läsnäolo kaikilla tärkeillä markkinoilla. Amer Sportsin osakkeet on listattu NASDAQ OMX Helsingissä.