Amer Sportsin vuoden 2018 kolmannen neljänneksen tulos julkaistaan 25.10.2018

15.10.2018 klo 9.00

Amer Sportsin vuoden 2018 kolmannen neljänneksen tulos julkaistaan 25.10.2018

Amer Sports Oyj:n vuoden 2018 kolmannen neljänneksen tulos julkaistaan torstaina 25.10. noin klo 13.00. Yhtiö järjestää englanninkielisen puhelinkonferenssin sijoittajille ja analyytikoille samana päivänä klo 15.00 alkaen. Puhelussa keskustellaan yksinomaan yhtiön kolmannen neljänneksen tuloksesta ja koko vuoden 2018 näkymistä. Pyydämme ystävällisesti huomioimaan, että Amer Sports ei kommentoi eikä ota vastaan kysymyksiä, jotka koskevat ANTA Sports Products Limitedin ja FountainVest Partnersin muodostaman konsortion kiinnostuksenosoitusta. Konferenssiin voi osallistua soittamalla numeroon 0800 523 163, koodi 74250287#.

Konferenssia voi myös seurata suorana lähetyksenä oheisen linkin kautta: https://amersports.videosync.fi/interimreport-q3-2018.

Ääni- ja tekstitallenne konferenssista ovat saatavilla myöhemmin samassa osoitteessa. Äänitallenteen numero on 09 81710515, koodi 301246921#.

Heli Harri, viestintäpäällikkö, puh. 040 7184 799, heli.harri@amersports.com

Amer Sports (www.amersports.com) on urheilualan yhtiö, jonka kansainvälisesti tunnettuja tuotemerkkejä ovat Salomon, Arc’teryx, Peak Performance, Atomic, Mavic, Suunto, Wilson ja Precor. Amer Sports tarjoaa teknisesti edistyksellisiä urheiluvälineitä, jalkineita ja asusteita, jotka parantavat urheilusuoritusta ja lisäävät urheilusta ja ulkoilusta saatavaa nautintoa. Yrityksen toimintaa tasapainottavat monipuolinen laji- ja tuotevalikoima sekä läsnäolo kaikilla tärkeillä markkinoilla. Amer Sportsin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä (AMEAS).