Amer Sports allekirjoitti 200 miljoonan euron uudistetun sopimuksen koskien vuoden 2014 syndikoitua luottolimiittisopimusta

21.11.2017 klo 17.00

Amer Sports Oyj on allekirjoittanut viisivuotisen 200 miljoonan euron uudistetun sopimuksen koskien 150 miljoonan euron syndikoitua luottolimiittisopimusta vuodelta 2014. Aiemman syndikoidun luottolimiittisopimuksen korvaava 200 miljoonan euron luotto on tarkoitettu konsernin yleisiin rahoitustarpeisiin. Luotolla on 1+1 vuoden jatkomahdollisuus.

“Amer Sports hyödynsi edullista markkinatilannetta ja neuvotteli luottolimiitin uudelleenrahoituksen kaksi vuotta etuajassa aikaisempaa edullisemmilla ehdoilla”, toteaa Jussi Siitonen, Amer Sportsin talous- ja rahoitusjohtaja.

Luoton järjestäjinä toimivat OP Yrityspankki and Citigroup Global Markets Limited.

Esko Heinälehto, rahoitusjohtaja, Amer Sports Oyj, puh. 020 712 2561