Heikki Nortasta Amer Sportsin Chief Digital Officer

21.10.2015 klo 19.00

Heikki Nortasta Amer Sportsin Chief Digital Officer

Amer Sports Oyj on nimittänyt Heikki Nortan digitaalisesta kehityksestä vastaavaksi johtajaksi (Chief Digital Officer) 22.10.2015 alkaen johtamaan konsernin digitaalisesti liitettävien tuotteiden ja palveluiden kasvun vauhdittamista.

Aiemmin Norta on työskennellyt eri johtotehtävissä Nokialla ja Microsoftilla langattomien tuotteiden ja digitaalisten palveluiden parissa, viimeisimpänä Yhdysvalloissa. Norta raportoi Amer Sportsin toimitusjohtaja Heikki Takalalle ja hänestä tulee yhtiön johtokunnan jäsen.

Amer Sportsin toimitusjohtaja Heikki Takala: “Digitalisaatio sekä digitaalisesti liitettävien tuotteiden ja palveluiden kasvun vauhdittaminen ovat keskeisiä painopistealueita strategisessa ohjelmassamme kohti vuotta 2020. Kasvun vauhdittamiseksi jatkamme tarvittavan osaamisen vahvistamista edelleen, ja toivotan Heikki Nortan tervetulleeksi johtamaan tätä konserninlaajuista painopistealuetta.”

Terhi Heikkinen, henkilöstöjohtaja, puh. 020 712 2542

NASDAQ OMX Helsinki Oy