LEHDISTÖTIEDOTE: Amer Sports on saattanut päätökseen Sports Tracker -yritysoston

12.5.2015 klo 16.30

Amer Sports on saattanut päätökseen Sports Tracker -yritysoston

Amer Sports on saattanut päätökseen 4.5.2015 julkistetun Sports Tracker -yrityskaupan. Kaupalla ei ole merkittävää vaikutusta Amer Sportsin vuoden 2015 tulokseen.

Yrityskaupalla Amer Sports vahvistaa digitaalisesti kytkettäviä palveluitaan ja digitaalisia valmiuksiaan. Sports Tracker on digitaalinen urheilusovellus ja verkkopalvelu, joka yhdistetään Amer Sportsin digitaaliseen ekosysteemiin, joka koostuu kytkettävistä laitteista, Preva-järjestelmästä, palveluista kuten Movescount sekä brändien verkkosivuista ja verkkokaupoista. Yrityskaupan myötä Amer Sports vahvistaa digitaalista tarjontaansa, päätavoitteena kytkettävien laitteiden myynnin ja verkkokaupan edistäminen.

Päivi Antola
Johtaja, viestintä ja sijoittajasuhteet