LEHDISTÖTIEDOTE: Amer Sports vahvistaa fitness-tarjontaansa Queenax-yrityskaupan myötä

29.7.2015 klo 12.15

Amer Sports vahvistaa fitness-tarjontaansa Queenax-yrityskaupan myötä

Amer Sports vahvistaa fitness-laite- ja palvelutarjontaansa hankkimalla johtavan toiminnallisia voimaharjoitteluvälineitä tarjoavan Queenaxin. Queenax liitetään osaksi Amer Sportsin fitness-liiketoimintayksikköä Precoria. Yrityskauppa pitää sisällään muun muassa Queenaxin brändin sekä immateriaali- ja jakeluoikeudet.

Toiminnallinen voimaharjoittelu on yksi fitness-markkinan nopeimmin kasvavista alueista. Yrityskaupan myötä Precor tarjoaa asiakkailleen kattavan toiminnallisen voimaharjoittelujärjestelmän ja vahvistaa markkina-asemaansa johtavana yrityksenä maailmanlaajuisilla fitness-laite- ja palvelumarkkinoilla.

Kaupalla ei ole merkittävää vaikutusta Amer Sportsin vuoden 2015 taloudelliseen tulokseen.

Lisätietoja osoitteessa www.precor.com/queenax.

Päivi Antola