Lehdistötiedote: Vesa Hämäläinen on nimitetty Amer Sportsin tietohallintojohtajaksi

LEHDISTÖTIEDOTE
6.8.2014 klo 10.00

Vesa Hämäläinen (syntynyt 1967, Suomen kansalainen) on nimitetty Amer Sportsin tietohallintojohtajaksi (VP, ICS). Hämäläisen keskeisiä vastuualueita tulevat olemaan Amer Sportsin tietohallinto-organisaation johtaminen sekä yhtiön digitaalisuuden ja verkkokaupan kasvun edistäminen. Hämäläinen aloittaa Amer Sportsin palveluksessa syksyn aikana. Amer Sportsin nykyinen tietohallintojohtaja siirtyy muihin tehtäviin yhtiön sisällä.

Hämäläisellä on yli 20 vuoden kokemus tietohallinnon kehitys- ja johtotehtävistä. Hän siirtyy Amer Sportsin palvelukseen Stockmann-konsernin tietohallintojohtajan tehtävästä, jossa hän on toiminut viimeiset viisi vuotta. Aikaisemmin Hämäläinen on työskennellyt Ahlstrom Oyj:n tietohallintojohtajana.

Hämäläinen tulee raportoimaan Amer Sportsin talous- ja rahoitusjohtajalle Jussi Siitoselle.

Terhi Heikkinen
Henkilöstöjohtaja, Amer Sports Oyj

Jussi Siitonen
Talous- ja rahoitusjohtaja, Amer Sports Oyj